רונית ווליצקי-יחזקאל
רונית ווליצקי-יחזקאלמנהלת האקדמיה למחול - מורה לג'אז
בעלת תוארB.A במדעי ההתנהגות וניהול ובוגרת בית הספר למאמנים ומדריכים ע"ש נט קולמן- וינגייט. רקדנית מקצועית ומורה למחול מאז 15 שנה. קיבלה את הכשרתה המקצועית אצל מיטב המורים בארץ, ניו-יורק ולוס אנג'לס. השתלמה בבתי ספר למחול מהמובילים בניו יורק ול.א בהם, ALVIN AILEY, STEPS, BDC, STAGE, DEBBIE REYNOLDS.
באקדמיה למחול, רונית עומדת בראש חטיבת המחול העכשווי ומלמדת את מחול הג'אז על כל סגנונותיו.
השיעורים שלה, במקביל לשיעור הבלט הקלאסי, מהווים את הבסיס ולב כל בניית הרקדנים באקדמיה למחול. רונית ביססה את שיטת העבודה שלה על פי שלושה נתונים חשובים היוצרים משולש- S.L.E- STRENGTH, LENGTH & EXPRESSION. שיטה זו מתבססת על הידיעה כי לרקדן צריך להיות איזון נכון של כוח, גמישות, אורך התנועה והבעה עצמית. שיטה זו מושתתת על שילוב בין תרגילי כוח, גמישות ותרגילי פיתוח "האני" האישי של כל רקדן. כל זאת, בכדי לפתח את היכולת הפיזית, האישית והקבוצתית בזמן הריקוד. בשיטה זו, הרקדן לומד לחבר בין כל האספקטים של גופו הן מבחינת פיזית והן קוגניטיבית, עם המחול.
הסגנון ריקוד הנלמד בשיעור הינו ג'אז על כל גווניו בשילוב מכלול של מתודיקות מחול מרכזיות, ביניהן- גראם, הורטון, פוסי ועוד השראות רבות מכוריאוגרפי הג'אז והמודרני השונים, הקיימים במהלך היסטוריית הג'אז.
"איזון מושלם של כוח, גמישות והבעה עצמית ייצור רקדן מושלם. זאת השאיפה. בעזרת עבודה עקבית ונכונה, נגיע לשם"- רונית ווליצקי-יחזקאל